Sunday 19 May 2013

Bagaimana Tukang Urut Boleh Terkena Badi Sihir?

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM HUJUNG MINGGU...


Penangan sihir tidak mengenal siapa pun kita, baik
tua atau muda, lelaki atau perempuan.

Pesakit yang terkena akan menderita zahir
dan batin. Hidup tidak ceria seperti dulu lagi.

Walaupun sihir boleh dirawat, tetapi kesan
atau badi sihir itu boleh berpindah kepada
orang lain.

Bagaimana ia boleh terjadi?
Ikuti kisah seorang pakcik yang mengalami badi sihir
akibat mengurut orang:


Tukang urut terkena tempias sihir

“Sudah hampir 30 tahun pakcik melakukan kerja-kerja mengurut dan telah mencuba pelbagai jenis minyak urut tradisional di pasaran. Allah telah memberi tenaga kepada pakcik untuk menolong ramai orang, dari sakit selepas kemalangan, terkena buatan orang, masalah batin lelaki dan macam-macam lagi.

 Kadangkala selepas mengurut, pakcik dapat rasakan macam terkena tempias atau badi dari sesetengah pelanggan yang mempunyai sakit yang berpunca dari sihir. Seluruh anggota badan pakcik akan terasa lemah dan bisa-bisa serta tidak dapat mengurut untuk beberapa minggu. Sehinggalah pada suatu hari, isteri pakcik terbaca paparan mengenai Minyak Anugerah Sejuta Rahsia di suratkhabar dan pakcik terus mendapatkan minyak ini.

Masya-Allah, sejak menggunakan minyak ini Pakcik dapat merasakan perubahannya. Pakcik hanya guna minyak ini satu malam sahaja, dan pada keesokkan harinya, pakcik berasa lebih segar serta bertenaga. Bisa-bisa akibat badi urut pun terus hilang. Sejak hari itu, pakcik turut menggunakan minyak ini untuk mengurut para pelanggan yang lain. Alhamdulillah, setakat ini sudah lebih 10 botol Minyak Anugerah Sejuta Rahsia yang telah pakcik gunakan. Ramai pelanggan yang beritahu kesihatan mereka semakin pulih selepas berurut menggunakan minyak ini. Syukur Alhamdulillah dengan izin Allah, Pakcik masih lagi diberi kekuatan dan kesihatan yang baik untuk mencari rezeki dan mampu meringankan beban sakit para pelanggan Pakcik”.

En Johari Bin Manap, 60 tahun, Seremban

Ramuan herba dan mukjizat al-Quran di dalam Minyak Sejuta Rahsia Anugerah adalah usaha terbaik untuk membantu memulihkan kesakitan yang berpunca dari serangan sihir, pukau dan sebagainya.

Dengan izin Allah, segala penyakit mampu diubati sekiranya kita berbalik kepada kekuasaan Allah dan keajaiban qalam-Nya.

Bagaimana dengan anda? Kongsikan dengan kami sekiranya anda telah menggunakan Minyak Sejuta Rahsia Anugerah.


P.S Anda boleh mendapatkan maklumat terkini mengenai produk-produk Anugerah dengan menghubungi kami, talian 011-12374448 atau email ke mcamy.ummibizonlineshop@gmail.com

Terima kasih.

No comments:

Post a Comment